Pean väga oluliseks õues olemist ja õues õppimist, kuna õues viibimine ja liikumine on lapse füüsilisele ja vaimsele tervisele väga vajalik. Kodudes on lapsed ja tihti ka vanemad pigem arvuti- ja telerimaailmas, kui koos loodust uurimas. Õuesõppe tegevused planeerin nii, et kõik valdkonnad oleks omavahel lõimitud ja vastaksid laste võimetele.
Keel ja kõne-luuletuse õppimine (6-7a)
Eesmärgid: Laps kuulab luuletust, saab kuuldud sisust aru, leiab tekstist olulisima
PORINÄKK
(I.Lember)
Poriloigus elab näkk,
Kurikuulus Porikäkk.
Suure poripritsiga
Aina lapsi pritsib ta.
Sel, kes peatub loigu ääres,
Mudaseks teeb kohe sääred.
Ent kes uudishimust äkki
Tahab näha Porikäkki,
Selle määrib igast kandist,
Muudab päris mardisandiks.
Mina ja keskkond - pori
Eesmärk: Laps tunnetab pori läbi erinevate meelte (va.maitsmine). Laps teab millest koosneb pori.
Kunstiõpetus - maalimine poriga
Eesmärk: Laps kasutab loovalt looduslikku materjali (pori) maalides Porikäkki
Eesmärk: Laps loendab kaheksani (Porikäki jalad). Laps loendab viieni (Porikäki silmad)
Individuaalne töö - silmad Porikäkile
| Porikäkk |
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar