Täiendkoolituste
väljavõte EHISt
Koolitusasutus
|
Koolituse
nimetus
|
Koolituse
maht (tundi)
|
Eesti Moreno
koolituskeskus
|
Laps
ja õpetaja, üksi ja koos
|
200
|
Logoserv
Täiendõpe
|
Käeliste
tegevuste töötuba
|
20
|
Eesti
Moreno koolituskeskus
|
Arenguvestlused
lastevanematele
|
12
|
Tallinna
Haridusamet
|
Lasteaia
õpetaja rollide paljususes
|
6
|
Logoserv
Täiendõps ja Kersti Võlu Koolituskeskus
|
Arendavad
tegevused eelkoolieas
|
24
|
Logoserv
koolitus
|
Häälikust
täheni ja poiste ja tüdrukute erinevad õppeviisid
|
16
|
Logoserv
Koolitus
|
Suhtlemiskoolitus
personalile ja koostöövõimalused lasteasutuses
|
2
|
Koolituskeskus
Vilko MÜ
|
Sisehindamine
koolieelses lasteasutuses
|
6
|
Tallinna
Ülikool
|
Kunst
avab meeled-loovtegevuste lõimimine rühma õppe- ja kasvatustöös
|
14
|
Tallinna
Ülikool
|
"Kirjutama
õppimine- lustlik ja lastepärane"
|
20
|
Moreno
koolituskeskus
|
Empaatia
arendamine lapses
|
10
|
IMG
Koolitus
|
Meeskond
ja koostöö I osa
|
8
|
Eesti
Ohutus OÜ
|
Evakuatsiooni
ja tulekahju korral käitumise koolitus koos praktilise
tulekustutusharjutusega
|
2
|
Juunika
koolitus
|
Esmaabiandja
täiendõpe
|
6
|
IMG
Koolitus
|
Meeskonna
ja koostöö arendamine lasteaias II osa
|
8
|
MTÜ
Perekoolitusühing Sina ja Mina
|
Esimene
aasta lasteaias. Millest räägib lapse jonn? Lapse isiksusliku arengu
toetamine
|
6
|
IMG
Koolitus
|
Õpetaja
töö tulemuslikkuse hindamine lasteaias
|
8
|
Avastustee
|
Avasta
värvused
|
4
|
Avastustee
|
Avasta
Avastustee
|
4
|
MTÜ
Tipu Looduskool
|
Muinasjutud
ja LandArt looduselamusena
|
14
|
Koolitus-ja
nõustamiskeskus HARED
|
Praktiline
õuesõpe
|
10
|
Avastustee
|
Rakendas
omandatud avastusõppe meetodeid ja valmistas metoodilisi materjale
|
25
|
Traumateraapia-
ja koolituskeskus OÜ
|
Kogukondlik
lähenemine kriisijuhtumile. Kriisikommunikatsioon
|
7
|
IMG
Koolitus
|
Meeskonnakoolitus
|
8
|
IMG
Koolitus
|
Õpetaja
töö eetika ja väärtused
|
8
|
Balti
Kriminaalpreventsiooni Instituut
|
Laste
agressiivsuse kujunemine ja selle tagajärjed
|
4
|
Koolitus-ja
nõustamiskeskus HARED
|
Kevadised
meisterdused
|
5
|
HITSA
Innovatsioonikeskus
|
eTwinning
lasteaiaõpetajale
|
12
|
Tartu
Ülikool
|
Keskkonna-ja
säästva arengu teema lõimimine õppe- ja kasvatustegevustesse koolieelses
lasteasutuses
|
16
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Meeskonnatreening
|
4
|
Terve
Eesti Sihtasutus
|
Väikelapse
seksuaalne areng
|
2
|
Tiigrihüppe
SA
|
eTwinning
lasteaiaõpetajatele
|
12
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Lasteaia
õpetajate supervisioon
|
4
|
Tallinna
Pedagoogiline Seminar
|
Üliõpilase
eneseanalüüsi suunamine
|
8
|
POLITSEI
JA PIIRIVALVEAMET
|
Kuidas
märgata väärkoheldud last
|
3
|
OÜ
Vaimne Tervis
|
Lasteaia
õpetajate supervisioon
|
4
|
Tallinna
Ülikool
|
Keskkonna-ja
säästva arengu teema lõimimine õppe- ja kasvatustegevustesse koolieelses
lasteasutuses
|
16
|
AASK
Consult
|
Keeruliste
suhtlemissituatsioonide laiendamine igapäevatöös
|
8
|
Eesti
Moreno koolituskeskus
|
Meie
väärtused
|
8
|
Tartu
Ülikool
|
Keskkonna-
ja säästva arengu teema lõimimisest õppe- ja kasvatustegevusse
|
16
|
Tartu
Ülikool
|
Keskkonna-
ja säästva arengu teema lõimimisest õppe- ja kasvatustegevusse koolieelses lasteasutuses
|
78
|
Tartu
Ülikool
|
Keskkonna-
ja säästva arengu teema lõimimisest õppe- ja kasvatustegevusse
|
78
|
Eesti
Pärimusmuusika keskus
|
Sissejuhatus
pärimusmuusikasse
|
160
|
PUNANE
RIST
|
Esmaabi
kordusõppe kursus
|
6
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Lasteaia
õpetajate tööd ja tegemised Läti lasteaedade näitel
|
6
|
Tartu
Ülikool
|
Suveakadeemia
2015: valdkondade lõimimine lugude jutustamise meetodeid kasutades
|
16
|
Alasniidu
Lasteaia sisekoolitus
|
Õpetaja
sisemiseks kasvamiseks ruumi loomine
|
6
|
HITSA
|
Alushariduse
haridustehnoloogide seminar-kogemuspäev Paikuse Lasteaias Mesimumm
|
6
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Alasniidu
Lasteaia kogemusseminar "Õpetajalt õpetajale"
|
6
|
E-Katedraal
Koolituskeskus OÜ
|
Töökeskkonna
volinike ja -nõukogu liikmete ning töökeskkonna spetsialistide väljaõppe
kursus
|
24
|
Alasniidu
Lasteaia sisekoolitus
|
Õpetaja
sisemiseks kasvamiseks ruumi loomine
|
6
|
Alasniidu
Lasteaia sisekoolitus
|
Keelekümblus
lasteaias
|
4
|
Hitsa
|
Lego
Education harivad klotsid ja LEGO WeDo robootika
|
8
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Uuenev
ja muutuv õpikäsitlus
|
3
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Meeskonnatöö
väärtused
|
8
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Kuidas
teha koostööd lapsevanemaga?
|
3
|
Tallinna
Ülikool
|
Mentorlus-
Arengut Toetav Koostöö
|
156
|
Alasniidu
Lasteaed
|
Energia+
Positiivsuse psühholoogia
|
6
|
AHA
Keskus
|
Uuenev
õpikäsitlus: teooria ja praktika
|
|
Tartu Ülikool
|
Tarbijahariduse edendamine koolieelses lasteasutuses
|
64
|
Hitsa
|
eTwinningu suvekool
|
16
|
AS TEA Keeleõpetus
|
Ülevaade lugema õpetamise meetoditest ja
eritasemeliste laste lugema õpetamise häälik- ja silpmeetodi abil
|
|
Nuku teater ja muuseum
|
Teatrihariduse koolituspäev
|
|
Erasmus+
|
Learning in EVS
|
Minu jaoks kõige olulisemad:
1. Erasmus+ koolitus „Learning in EVS“ Leedus.
Minu rühma
tuli Saksamaalt vabatahtlikuna tööle Ronja Lehmann. Mul puudus eelnev kogemus EVS-ga ja sellega, kuidas vabatahtlikuga töötada, teda juhendada ja õpetada. Sain koolituselt teadmisi,
mis on vabatahtliku jaoks õppimine, omandasin oskusi tagasisidestamise ja õppimise toetamise kohta, tutvusin D.Kolbi ja
M.L.Knappi õpetamise teooriatega. Koolitusel
õppisin koos vabatahtlikuga seadma eesmärke ja neid analüüsima läbi Youthbass
protsessi. Rakendan teadmisi igapäevaselt töötades koos vabatahtlikuga.
Peamised mõtted mida järgin: „Vabatahtliku jaoks õppimine ei ole ainult
matemaatika ja keel, vaid see toimub igal pool ja igal ajal“ „Annan talle tegutsemiseks
vabad käed, kuid olen valmis julgustama, juhendama ja toetama!“, „Küsin
vähemalt korra nädalas, mida ta on õppinud ja kuidas tal läheb“
2. Mentorlus- Arengut Toetav Koostöö. Sellele
koolitusele sattusin tänu sellele, et majja tuli palju noori töötajaid kes
vajasid juhendamist ja toetamist. Sain
koolituselt teadmisi, kuidas toetada uut töötajat, julgustada teda katsetama ning kuidas anda hinnanguvabat tagasisidet. Olen ka praegu ühele
kolleegile mentoriks ning kasutan tema peal koolitusel saadud teadmisi.
3. eTwinningu suvekool. Sellelt koolituselt sain teadmisi kuidas
kasutada erinevaid nutiseadmeid, et
laste õppimist põnevamaks muuta.
Nüüd kasutan palju projektorit, BeeBot`e, tahvelarvuteid ning rakendust leiab
ka grafoprojektor.
4. Keskkonna-
ja säästva arengu teema lõimimisest õppe- ja kasvatustegevusse.
Minu jaoks on väga oluline keskkond ja selle säästmine. Minu algatusel läksid lasteaia kõik rühmad üle paberkäterätikutelt tavakäterätikutele (igal lapsel on oma käterätik), mis kokkuvõttes on lasteaiale olnud majanduslikult soodsam kuid samas säästab ka loodust. Meil on kasutusel prügikastid paberile-, bio- ja tavajäätmetele. Propageerin laste seas taaraautomaate ja seda, et kõik mis metsa viid, tuleb sealt ka koju tagasi tuua.
Minu jaoks on väga oluline keskkond ja selle säästmine. Minu algatusel läksid lasteaia kõik rühmad üle paberkäterätikutelt tavakäterätikutele (igal lapsel on oma käterätik), mis kokkuvõttes on lasteaiale olnud majanduslikult soodsam kuid samas säästab ka loodust. Meil on kasutusel prügikastid paberile-, bio- ja tavajäätmetele. Propageerin laste seas taaraautomaate ja seda, et kõik mis metsa viid, tuleb sealt ka koju tagasi tuua.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar